Регламент роботи конференції




Скачати 81.54 Kb.
НазваРегламент роботи конференції
Дата конвертації07.07.2013
Розмір81.54 Kb.
ТипРегламент
mir.zavantag.com > Культура > Регламент
Гайдук Марія (учениця 11 класу ДССМШ-інтернату, відділ «теорія музики»)

«Фортепіанна мініатюра у творчості донецьких композиторів-початківців: співвідношення авторського задуму та слухацького сприйняття»
Фьодорова Ія (студ. ДДМА ім. С. С. Прокоф’єва , «Музикознавство»)

«Взаємодія модального та тонального принципів гармонії у токаті Арифа Мєлікова»
Спасебо Кирилл (студ. III курсу ДМУ, відділ «Теорія музики»)

«Особливості стилю С. Прокоф’єва на прикладі вокального циклу “Пять стихотворений Ахматовой”»
^ Рєпін Юрій (учень 10 класу ДССМШ-інтернату)

«Постановка опери як явище сучасного музичного мистецтва (на прикладі цюріхської постановки опери «Травіата» Дж.Верді»
^ Паньків Олена, Черницька Ольга (студ. III курсу, ф-т пед. освіти ХГПА)

"Вплив сучасної зарубіжної літератури на формування світогляду молоді"

Курилко Тетяна, Гладун Віталій (студ. III курсу, ф-т пед.освіти ХГПА)

"Вплив Інтернету на формування моральної свідомості дитини "

Ілющенко Михайло (учень 9 класу ДССМШ-інтернату)

«Міжнародний фестиваль оперного мистецтва «Золота корона»: до проблеми популяризації класичної музики»


^ Регламент роботи конференції

22 березня, четвер

Пленарне засідання: 10.00-12.00

(Камерна зала)

23 березня, п’ятниця

Секція виконавства, педагогіки та історії мистецтв

10.00 – 15.00 (Камерна зала)

Секція музикознавства

та гуманітарних наук

13.00 – 17.00 (Камерна зала)

Секція іноземних мов 13.00 ‑14.30 (ауд. 86)

Концерт грецької музики 18.00 (ауд. 58)

Міністерство культури України
Харківський національний університет мистецтв
імені І. П. Котляревського
Мистецтво

та шляхи його осмислення

в дослідженнях молодих науковців

I Міжнародна науково-творча конференція студентів та аспірантів

Харків

22 —23 березня 2012 року

22 березня (четвер)
Відкриття конференції

Музичний епіграф: Жан Франсе. Тема з варіаціями для кларнету та фортепіано. Виконавці — лауреат міжнародних конкурсів, канд. мист., доцент ХНУМ Денисенко Ірина Євгеніївна (ф-но) та магістрант ХНУМ Андрій Оксенберг (кларнет)

Привітання ректора ХНУМ ім. І.П. Котляревського, народної артистки України, канд. мистецтв., професора Вєркіної Т. Б. 
^ Пленарне засідання

10.00-12.00 (Камерна зала)
Головують проректор ХНУМ з наукової роботи, док. мист.,

профессор Драч І. С.

викладач кафедри гармонії та поліфонії, канд. мист.,

доцент Борисенко М. Ю.

Коваленко Юлія (ст. викладач каф. театрознавства)

«’’Митець у часопросторі”: проблематика та наукові підходи сучасного театрознавства (на матеріалі студ. конференції театрального факультету ХНУМ)
^ Ходакова Наталія (магістрант ХНУМ ім. І.П. Котляревскього)

«Принцип varietas у формотворенні мес У. Бьорда»
Ляхіна Тетяна (пошукувач кафедри теорії музики НМАУ ім. П.І. Чайковського)

«Інструментальна фантазія докласичного періоду: спроба ідентифікації жанру»
^ Жигалова Катерина (магістрант ХНУМ ім. І.П. Котляревскього)

«“Нові пригоди” теми у фузі для скрипки соло І. С. Баха»
Стрільчук Олена (студ. IV курсу кафедри історії музики та музичної етнографії ОДМА ім. А. В. Нежданової)

«Музична емблема як засіб «гри в символи» в творчості Мессіана»

^ Мороз Юлія (студ. II курсу факультету фізичного виховання ХГПА)

«Сучасний танець, як засіб зовнішньої і внутрішньої гармонізації особистості»
Гребенник Світлана (студ. II курсу факультету фізичного виховання ХГПА)

«Бальний танець, як один із засобів естетичного виховання дітей»
^ Говтва Юлія (студ. I курсу факультету дошкільної освіти та музичного виховання ХГПА)

«Особливості виконавства на деревяних духових інструментах»
Литвинець Таміла (пошукувач ЛНМА ім. М. В. Лисенка)

«Тенденції розвитку сучасного домрового репертуару»
^ Жалейко Дар’я (магістрант ДДМА ім. С. С. Прокоф’єва)

«Цикл “Кітч-музика” для фортепіано у виконавському аспекті»
Стоянова Анна(студ. III курсу кафедри історії музики та музичної етнографії ОДМА ім. А. В. Нежданової)

«Композиторська творчість в жанрово-стильовому континуумі сучасної музики»
^ Камчатна Олена (студ. IV курсу ХНУМ ім. І. П. Котляревського)

«Про композиторський задум «Симфонічних варіацій» для фортепіано з оркестром С. Франка»

^ Секція виконавства, педагогіки та історії мистецтв

13.00 – 15.00 (камерна зала)

Головує

канд. мистецтв., доцент Ніколаєвська Ю. В.

Шведська Марія (студ. III курсу ХМУ ім. Б. Лятошинського)

«Вокальне амплуа меццо-сопрано в операх Дж. Верді»
^ Горбатенко Каріна (магістрант ХНУМ ім. І.П. Котляревскього)

«Фортепіанні концерти А. Рубінштейна в аспекті стилю»

Макіна Марія (студ. ІV к. театр. ф-т ХНУМ ім.І. П. Котляревського)

«Габріель Шанель»
^ Бєліцький Ярослав (студ. ІІ к., орк- дух. ф-т, ХНУМ ім. І. П. Котляревського)

«Мартін Лютер (до 500-річчя Віттенбургських тез)»
Лобанова Агній (студ. ІІІ к театр. ф-т ХНУМ ім.І. П. Котляревського)

«Саша Гітрі – французький актор, драматург, режисер театру та кіно»

^ Тернова Анастасія (студ. ІІ к театр. ф-т ХНУМ ім.І. П. Котляревського)

«Історія постановки балету "Попелюшка" Йоганна Штрауса»
Бай Є (асистент-стажист ХНУМ ім.  І. П. Котляревського)

«Фортепіанне мистецтво Чу Ван Хуа в контексті сучасного музичного мистецтва»
23 березня (П’ЯТНИЦЯ)
Секція виконавства, педагогіки та історії мистецтв

10.00‑ 12.00 (камерна зала)

Головує

канд. мистецтв., доцент Ніколаєвська Ю. В.

Галкін Лук'ян (аспірант КНУТКіТ ім. І. Карпенка-Карого)

«Тема влади у сучасному російському кінематографі»
^ Нетета Ольга (КНУТКіТ ім. І. Карпенка-Карого)

«Ялтинська кіностудія – недосліджені сторінки українського кінематографу»
Новік Оксана (студ. III курсу факультету фізичного виховання ХГПА)

«Використання музики на заняттях з фізичного виховання для учнів молодших класів»

^ Секція музикознавства та гуманітарних наук:

(13.00‑17:00)

Головує

канд. мистецтв., доцент Приходько І. М.
Горбаль Вадим (пошукувач кафедри історії музики ЛНМА ім. М. В. Лисенка)

«Німецький бароковий оркестр»
^ Нагірна Олеся (аспірантка кафедра театрознавства КНУТКіТ ім. І. Карпенка-Карого)

«Античний хор як один з елементів сучасної мистецької мови»
Резніченко Ганна (студ. II курсу Одесського училища мистецтв та культури ім. К. Ф. Данькевича)

«Символіка прядки та аспекти її міфологічного та музичного втілення»
^ Сушанова Вікторія (асистент-стажист ХНУМ ім. І.П.Котляревського)

«Колаж літературних цитат у партитурі Л. Беріо»
Мукомол Наталія (студ. IV курсу Сєвєродонецького музичного училища ім.С.С.Прокоф’єва)

«Особливості втілення романтичної антитези “Митець та суспільство” у вокальній казці С. Прокоф’єва “Гидке каченя”»

^ Духно Ганна (магістр ХНУМ ім. І. П. Котляревського)

«Специфіка втілення Псалмів у духовному хоровому доробку Є. Станковича (на прикладі "Господь - то мій Пастир")»
^ Терлецька Марина (магістрант ДДМА ім. С. С. Прокоф’єва )

«Актуальні проблеми виконання сучасної оригінальної музики для бандури (на прикладі п’єси С. Мамонова “Спогад” для бандури соло)»

^ Василенко Олена (студ. IV курсу ХНУМ ім. І.П.Котляревського)

«Жанр програмного етюду в творчості С.М. Ляпунова»
Ібрагімова Зейнеп (студ. II курсу кафедри історії музики та музичної етнографії ОДМА ім. А. В. Нежданової)

«Інтерпретативне поле сучасних оперних постановок: про діалог сценічних та музичних інтерпретацій»
^ Семенюк Вікторія (студ. III курсу кафедри історії музики та музичної етнографії ОДМА ім. А. В. Нежданової)

«Веристський аспект оперної поетики Ж. Массне (на прикладі «Манон»)»
^ Богдан Вікторія (студ. Херсонського державного університету, кафедра культури і мистецтв)

«Взаємодія національного й інонаціонального у вокальних творах М.Глінки, написаних на інонаціональні тексти»
^ Скворцова Наталя (студ. III курсу НМАУ ім. П.І.Чайковського)

«"Голосіння" І. Карабиця як приклад втілення плачового жанру»
Іщенко Анастасія (студ. Херсонського музичного училища)

«Музичні інтерпретації віршу «Ніч» Мікеланджело»
^ Прилуцька Наталія (студ. Херсонського музичного училища)

«Жанр прелюдії в творчості українських композиторів»
Луценко Катерина (магістрант ЛДІКМ кафедра теорії та історії музики)

«Інструментальний театр сучасного українського балету на прикладі балету Є.Станковича “Ніч перед Різдвом”»
^ Воротинцева Лілія (магістрант ЛДІКМ кафедра теорії та історії музики)

«Симфонія №5 Г. Канчеллі як друга ступінь макроциклу у тріаді: Перша, П’ята, Сьома симфонії в аспекті динаміки трагічного»

Деба Світлана (магістрант ЛДІКМ кафедра теорії та історії музики)

«Обрядовий фольклор лемків Луганщини в контексті їх етнічної приналежності»
Шевченко Світлана (магістрант ОНУ імені І.І.Мечнікова)

«Взаємовплив музичного інструментарію й музичного мислення в епоху Відродження»
^ Солдатенко Ангеліка (студ. III курсу кафедри історії музики та музичної етнографії ОДМА ім. А. В. Нежданової)

«Поліфонія як семантична основа романної прози А. Карпентьєра: до проблеми взаємодії музики та літератури»
^ Снєжко Аліса (магістрант ДДМА ім. С. С. Прокоф’єва)

«Вільне варіювання у сучасному флейтовому виконавстві»

Секція іноземних мов

13.00 ‑14.30 (ауд. 86)

Головує

канд. філолог. наук, доцент Чолакова А. Д.

Шимчук Ганна (студ. ІІ к., орк.-дух ф-т ХНУМ ім. І. П. Котляревського)

«Sir James Galway - the best flutist in our time»
Каширцев Руслан (студ. ІІІ к., орк.-дух ф-т, ХНУМ ім.І. П. Котляревського)

«George Gershwin»
Гукасян Сніжана (студ. ІV к. театр. ф-т ХНУМ ім.І. П. Котляревського)

«Російські методики акторської майстерності в іноземному кіно»
Одокієнко Олександра

(студ. ІV к. театр. ф-т ХНУМ ім. І. П. Котляревського)

«Застосування жестів у спілкуванні з іноземцями»

Схожі:

Регламент роботи конференції iconРегламент роботи конференції
Наукові повідомлення учасників будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи конференції
Наукові повідомлення учасників можуть посилатися як тези, які будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи конференції
Наукові повідомлення учасників можуть посилатися як тези, які будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи конференції
Запрошуємо Вас взяти участь у VІ міжнародній науковій конференції «лексико-граматичні інновації в сучасних слов’янських мовах», яка...
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи конференції
«Ефективність функціонування банківської системи України як основа макроекономічної стабілізації»
Регламент роботи конференції iconОрієнтовний регламент роботи Міжнародної науково-практичної конференції
Всі витрати щодо відрядження (проїзд, проживання, харчування тощо) здійснюються учасником Міжнародної науково-практичної конференції...
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи
Наукові повідомлення учасників можуть посилатися як тези, які будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи
Наукові повідомлення учасників можуть посилатися як тези, які будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи конференції
Грошово-кредитне регулювання у механізмі забезпечення макроекономічної стабілізації І ефективності функціонування банківської системи...
Регламент роботи конференції iconРегламент роботи наукових читань
Наукові повідомлення учасників можуть посилатися як тези, які будуть надруковані у збірнику матеріалів конференції
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2013
звернутися до адміністрації
mir.zavantag.com
Головна сторінка